Timp de un an, în fiecare lună facem bine împreună

Oferim produse premium în valoare de 500€ celor care au nevoie de sprijinul nostru. Luna aceasta, poate fi rândul tău.

Spune-ne povestea ta!

Redist X Morodan: Well Done este inițiativa prin care vrem să facem bine, împreună. Lunar, timp de un an, selectăm câte un beneficiar care va primi produse de curățenie și/sau îngrijire personală în valoare de 500 de euro.

Poate fi vorba de o familie care trece prin momente dificile, o studentă care are nevoie de ajutor, o mamă singură, sau poate fi o instituție socială ori o mică afacere locală care face diferența în comunitatea sa.

Produsele oferite pot fi atât pentru îngrijire personală, cât și pentru curățenie - în funcție de nevoile specifice ale fiecărui beneficiar.

Fiindcă uneori, cel mai frumos gest este să oferi exact ce are cineva nevoie.

De ce facem asta? Pentru că frumusețea stă în puterea de a ajuta, iar împreună putem putem transforma grija ta în zâmbete.

Cine poate beneficia?

  • Persoane fizice:
    • Familii
    • Studenți
    • Mame/tați singuri
    • Persoane în vârstă
    • Persoane cu dizabilități
    • Persoane cu venituri reduse
    • Tineri care părăsesc sistemul de stat
  • Instituții sociale:
    • Centre de bătrâni
    • Centre pentru copii
    • Casele de tip familial
    • Adăposturi pentru persoane fără locuință
    • Centre pentru victimele violenței domestice
  • Organizații non-profit și mici afaceri locale:
    • ONG-uri care sprijină grupuri vulnerabile
    • Școli și grădinițe din zone defavorizate
    • Centre Comunitare Integrate
    • Mici afaceri locale cu impact în comunitate

Ne dorim să ajutăm oriunde este nevoie, așa că lista noastră nu este exhaustivă – încurajăm orice persoană sau organizație care are nevoie de sprijin să aplice. Dacă povestea ta nu se regăsește în categoriile de mai sus, dar ai nevoie de ajutor, completează formularul de înscriere.

Cum funcționează procesul?

  • Înscrierile sunt deschise continuu, iar aplicațiile primite într-o lună calendaristică vor fi evaluate în luna următoare (exemplu: aplicațiile primite în ianuarie vor fi evaluate în februarie).
  • După înscriere, veți primi un email de confirmare că am primit aplicația și că povestea ta va fi citită de echipa noastră.
  • La începutul fiecărei luni (în primele 7 zile), echipa noastră revizuiește toate înscrierile primite în luna anterioară și selectează beneficiarul.
  • Dacă sunteți selectat, veți fi contactat în ziua 7 a lunii, atât prin email cât și telefonic, pentru confirmarea detaliilor și pașii următori.
  • Toți participanții care au aplicat în luna anterioară vor fi notificați prin email despre rezultatul selecției.
  • Dacă avem nevoie de informații suplimentare în procesul de evaluare, un membru al echipei noastre vă va contacta telefonic.

Vă rugăm să fiți înțelegători cu timpul nostru de răspuns - deși ne dorim să facem bine împreună, resursele umane pentru acest proiect sunt limitate.


Întrebări Frecvente

1. Pot aplica din nou dacă nu am fost selectat?

Da, poți aplica din nou dacă:

  • S-a modificat situația financiară
  • A crescut numărul de beneficiari
  • Ai fost diagnosticat cu o afecțiune medicală
  • S-a modificat componența familiei
  • Instituția ta deservește mai mulți beneficiari
  • S-au schimbat circumstanțele care te-au determinat să aplici inițial

2. Pot aplica pentru mai multe luni?

Nu, timp de 12 luni, oferim unui caz, o singură dată, produse în valoare de 500 euro. Vom adapta produsele oferite în funcție de fiecare caz și datele completate în formular.

3. Ce documente sunt acceptate pentru verificare?

  • Adeverință de venit ANAF
  • Certificat de încadrare în grad de handicap
  • Carnet de student/legitimație student
  • Adeverință de la locul de muncă cu venitul net
  • Decizie de pensionare/talon pensie
  • Documente care atestă statutul de instituție/ONG
  • Documente medicale relevante

4. Cum voi fi anunțat dacă sunt selectat?

Unul din colegi noștri te va contacta telefonic pentru a discuta următorii pași și pentru a stabili toate detaliile.

5. Ce se întâmplă dacă adresa mea se schimbă după aplicare?

În acest caz, va trebui să aplici din nou. Te rugăm să menționezi în formular, la secțiunea povestea ta că este o reluare a aplicației anterioare și să explici schimbarea circumstanțelor.

6. Pot să modific opțiunile de produse după ce am fost selectat?

După selecția finală, vei rămâne în contact cu echipa noastră. În funcție de stadiul procesării aplicației tale, te vom informa dacă modificările mai sunt posibile.

7. Pot să aplic dacă locuiesc în afara României?

Din păcate, momentan putem livra produsele sau să le putem oferi personal doar pe teritoriul României.

8. Este necesar să furnizez toate documentele odată cu aplicația?

Nu este necesar să încarci documentele în momentul aplicării. Totuși, pentru a ne asigura că putem ajuta persoanele care au cea mai mare nevoie de sprijin, vom avea nevoie ulterior de documente care să confirme situația descrisă. Te vom contacta noi pentru acestea dacă aplicația ta este preselectată.


—------------------------------------------------------------------
Vezi regulament - click aici

Descarcă formular de consimțământ - click aici

Formular de înscriere - click aici 

 

 

Setările cookie-urilor de pe acest site sunt setate să „permită tuturor cookie-urilor” să vă ofere cea mai bună experiență. Vă rugăm să faceți clic pe Accepta cookie-uri pentru a continua să utilizați site-ul.
V-ați abonat cu succes!
ico-collapse
0
Vizualizate recent
ic-cross-line-top
Sus
ic-expand
ic-cross-line-top